V spoločnosti Zulf s.r.o. sa snažíme poskytovať vynikajúce služby zákazníkom. Chápeme však, že môžu nastať prípady, keď je potrebné vrátiť peniaze. Prečítajte si, prosím, naše zásady vrátenia peňazí uvedené nižšie:
Všetky náhrady sú možné len do 30 kalendárnych dní od dátumu prevodu peňazí. Objednávky sú vratné až do momentu, keď je platba postúpená akejkoľvek reklamnej platforme alebo sieti a reklamná kampaň je spustená.
Spracovávame aj náhrady za chybné objednávky (napr. duplicitné platby alebo preplatky).
Ak chcete iniciovať vrátenie peňazí, pošlite žiadosť na náš e-mail info@zulf.sk a priložte dôkaz, že vaša žiadosť o vrátenie peňazí je oprávnená. Aj keď váš prípad nespĺňa podmienky, môžete požiadať o vrátenie peňazí. Vašu žiadosť preskúmame a rozhodnutie vám poskytneme do 5 pracovných dní.
Ak bude vaša žiadosť o vrátenie peňazí schválená a obe strany sa dohodnú na sume, peniaze vám budú vrátené rovnakým spôsobom platby. Upozorňujeme, že spôsob platby nie je možné za žiadnych podmienok zmeniť.
Náš tím môžete kontaktovať niektorým z nasledujúcich spôsobov:
Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete ďalšiu pomoc týkajúcu sa našich zásad vrátenia peňazí, neváhajte nás kontaktovať.
Vaša žiadosť bola úspešne odoslaná.
Čoskoro sa vám ozveme a dohodneme sa na ďalších krokoch.